facebook-pixel-image
 
Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Πελατών: 211 10 16 622

Επιστροφές

Επιστροφές

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή ολόκληρη την παραγγελία σας, αρκεί να ανήκει σε μια από τις ακόλουθες περιπτώσεις. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα που ολοκληρώσατε την αγορά σας αναφέροντας το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Οι συνεργάτες μας θα σας κατευθύνουν βήμα-βήμα για να διευκολύνουν την διαδικασία.  Κάθε επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα Δελτίο επιστροφής RMA όπως και με το σχετικό αποδεικτικό αγοράς.

 

Υπαναχώρηση πελάτη.

Για τις αγορές που έγιναν αποκλειστικά από το ηλεκτρονικό κατάστημα, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε μέρος ή ολόκληρη την παραγγελία σας, χωρίς αιτιολόγηση.
Σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013 , ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση πελάτη, θα πρέπει τα προϊόντα που θα επιστραφούν, να είναι σε άριστη κατάσταση, με άθικτη και ολόκληρη την συσκευασία τους και να συμπεριλαμβάνονται όλα τα υλικά ή και επιμέρους προϊόντα που συνόδευαν την αρχική αγορά του. Τα προϊόντα δεν θα πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί δοκιμαστικά, δεν θα πρέπει να έχουν συναρμολογηθεί ή τοποθετηθεί, επίσης δεν θα πρέπει να έχουν φθορές ή σημάδια.
Μετά από σχετικό έλεγχο από το τεχνικό τμήμα και εφόσον το προϊόν πληροί όλους τους παραπάνω όρους, ο πελάτης πιστώνεται την αξία του προϊόντος, στην τιμή που αγοράστηκε. Τυχόν έξοδα μεταφοράς, από και προς τον πελάτη, επιβαρύνουν τον πελάτη, δείτε αναλυτικά στην κατηγορία Αποστολές.

Εξαιρέσεις

Από τις επιστροφές λόγω υπαναχώρησης, εξαιρούνται προϊόντα που έχουν την ένδειξη Ειδική Κατασκευή, τα Εκθεσιακά, τα Stock House και τα Clearance προϊόντα. Επίσης δεν επιστρέφονται προϊόντα που έγιναν ειδική παραγγελία για λογαριασμό του πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων εισαγωγής από το εξωτερικό.

 

Φθορά ή βλάβη

Όλα τα προϊόντα που μεταπωλούνται στην Ε.Ε. συνοδεύονται με ελάχιστη εγγύηση δύο χρόνων από τον κατασκευαστή. Σε περίπτωση φθοράς-βλάβης προϊόντος που αγοράστηκε από οποιοδήποτε κατάστημα της Proton Power & Light, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την δωρεάν προώθηση του προϊόντος, στο ανάλογο τεχνικό τμήμα όπως αυτό υποδεικνύεται στους όρους εγγύησης που συνοδεύουν το κάθε προϊόν. Η εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν, παρέχεται από τον κατασκευαστή του, ο οποίος είναι και υπεύθυνος για την όποια επισκευή, αντικατάσταση ή πίστωση προκύψει.

Ο πελάτης μεριμνά να επιστρέψει το προϊόν σε κάποιο από τα καταστήματα της Proton Power & Light, περιγράφοντας λεπτομερώς το πρόβλημα που αντιμετωπίζει στο Δελτίο επιστροφής. Η Proton Power & Light δεσμεύεται να προωθήσει το προϊόν στο ανάλογο τεχνικό τμήμα, στην κατάσταση που το παρέλαβε, όπως και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη του ελέγχου.

Με την ολοκλήρωση του τεχνικού ελέγχου και εφόσον αναγνωριστεί βλάβη εντός εγγύησης από τον κατασκευαστή, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή η επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων.
Τυχόν έξοδα μεταφοράς από και προς τον πελάτη, καλύπτονται από την εταιρεία μας.

Αν διαπιστωθεί από τον τεχνικό έλεγχο βλάβη εκτός εγγύησης και για προϊόντα που επισκευάζονται, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει την επισκευή του ή να του επιστραφεί το προϊόν. Παρακαλείστε, να συμβουλεύεστε πάντα το βιβλίο οδηγιών πριν την πρώτη χρήση ενός προϊόντος. Αν κατά τον τεχνικό έλεγχο διαπιστωθεί λανθασμένη χρήση, λανθασμένη συναρμολόγηση, ελλιπής συντήρηση, χρήση εκτός της προτεινόμενης το προϊόν θα χαρακτηριστεί εκτός εγγύησης. Τυχόν έξοδα μεταφοράς από και προς τον πελάτη, έξοδα ελέγχου ή επισκευής επιβαρύνουν τον πελάτη. Για την χρέωση των μεταφορικών, δείτε αναλυτικά στην κατηγορία Αποστολές.

Εξαιρέσεις

Από αυτήν την διαδικασία εξαιρούνται τα Εκθεσιακά, τα Stock House και τα Clearance προϊόντα.
Βάσει του νόμου της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενδεχομένως να μην δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο.
Η Proton Power & Light διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή ενός προϊόντος σε ειδικές περιπτώσεις.